TIP NA VÝLET – STŘÍBRSKÉ ÚZEMÍ 1 – BUTOV

28 února, 2021|Posted in: Obecné, Příroda, Stříbro, Tip na výlet

Hezká vycházka na našem území – Nyní jen pro rodiny či členy jedné domácnosti!!!

Doporučím jednu hezkou, v jednom úseku náročnou trasu, ale vše v našem území. Protože v městském parku se ve dne pracuje a v noci střílí, navedu vás na trasu od autobusové zastávky u stříbrského stadionu. Od zastávky se vydáte směrem k terénu sv. Petra, ale před ním na křižovatce k firmě Kermi (doleva), naopak odbočíte na polní cestu doprava k Floriánu (u silničního zrcadla). A pak už stále pokračujete rovně, stáčíte se kolem pole a vpravo pod cestou slyšíte řeku Mži.

U chatové oblasti se napojíte na modrou turistickou značku, po které stále půjdete až místu, kde přejdete potok. Tam se pak trochu zadýcháte – čeká vás prudký stoupák nahoru, který opravdu nedoporučuji těm, kteří mají jakékoliv zdravotní potíže a omezení. Když si ho vyjdete, pokračujete dále směrem doprava, a to už v podstatě nad rozšiřující se přehradou Hracholusky.
No, a tam už nezabloudíte, dojdete k rekreačnímu středisku Butov, můžete ještě pokračovat dále.
Cestou kolem skal si můžete užít krásné vyhlídky nad řekou.
Zpět můžete stejnou cestou, nebo lze podle mapy ještě jít dalším okruhem.
Přikládám mapku, kde červený bod ukazuje, odkud v klidu na Butov..